środa, 16 lipca 2014

Długi, długi...co zrobić, żeby były "krótkie"?

          Wracając po przerwie postanowiłam zacząć trochę pisać :) Inne blogi, które mam na swojej liście regularnie nawiedzam, ale sama jakoś nie miałam weny twórczej :) Tak jak zawsze będzie o wszystkim co sprawia, że nasze życie będzie lepsze. lżejsze itp.
 
           Zacznę od kwestii dotyczącej pewnie większości osób w naszym kraju, a która mnie też dotknęła...mówię o długach. Każdy z nas je ma, na karcie, u rodziny, u znajomych. Niektórzy być może tak jak ja nie z własnej winy, niektórzy świadomie. Mogą to być niewielkie kwoty, ale nie spłacane zaczną nas w końcu zjadać. Polecam bardzo dobry sposób, który sama zastosowałam z bloga Michała Szafrańskiego. Odsyłam do lektury:
 

http://jakoszczedzacpieniadze.pl/emocje-i-sprawdzone-strategie-wychodzenia-z-dlugow

 
Zostawiam Was z nadzieją na lepsze jutro :)

1 komentarz:

  1. Mir bidden Drogen fir d'Behandlung vun verschiddenen gesondheetlech Problemer, déi vun engem Alkohol- benotzt dass scho mat zemol Pleséier ass kann d'Krankheet komplett heelen.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń